- Деталі
- Автор: Шевченко Зоя
- Опубліковано: 04 квітня 2024
Закінчилася 6 тижнева виробнича педагогічна практика студентів спеціальності "Середня освіта (Історія)". За її підсумками 28 березня було проведено підсумкову конференцію на якій підбили підсумки та поділилися враженнями керівники та безпосередні учасники практики – студенти 4-А курсу. Практикантів гостинно прийняли 11 черкаських шкіл (№ 2, 6, 10, 17, 19, 20, 25, 27, 31, 34), Черкаське вище професійне училище та школи Сміли (№ 7, 11), Шполи (№ 2), Золотоніська гімназія імені Скляренка, Ковтунівський навчально-виховний комплекс. У студентів були чудові вчителі-наставники, які протягом практики ділилися з ними секретами професії та допомагали у перших кроках у професії.
Зі вступним словом виступила директорка ННІ міжнародних відносин, історії та філософії Н. І. Земзюліна, яка наголосила на важливості проходження практики і зауважила, що надалі практик у бакалаврській програмі тільки збільшуватиметься, адже роботодавці зацікавлені у підготовлених спеціалістах і звертають увагу на кількість і якість практик кандидатів на посади.
Керівники практики розповіли про відвідування залікових уроків і схарактеризували кожного студента і оцінили їх успіхи під час практики. В. О. Кірєєва розповіла, що практика була не легкою для студентів, але вони достійно справилися з поставленими задачами виконали їх і набули необхідні компетенції.
Терещенко Т. В. закцентувала увагу на тісному зв'язоку зі школами і вчителями-предметниками, як зі стейкхолдерами, що значно покращить якість виробничої практики.
Лисиця Л. Г. наголосила на важливості застування інтерактивних методів у проведенні уроків, що й було зроблено студентами під час практики.
Студенти поділилися своїми рефлексіями і враженнями від практики. Кравченко А., Назаренко Ю., Кулакевич Н., Вдовиченко О., Захарченко Д., Бутко В., Бондарчук Н. зазначили, що це був важливий і корисний досвід, можливість набути потрібні професійні якості і компетентності. Усі зауважили, що людські і професійні якості допомагають знайти спільну мову з учнями, бути цікавими і авторитетними для них. Отримали досвід роботи з дітьми з особливими потребами та ознайомилися з особливостями інклюзивної освіти. Відмітили, що цей етап їх життя не можна не дооцінювати, адже це дає можливість зробити свій екзистенційний вибір і вирішити чи готові вони присвятити своє життя во істину вічній і поважній професії. Також студенти наголосили на недоліках професії – низькій заробтіний платі та ряду бюрократичних моментів.
У цілому резутати практики є позитивними.
Колектив ННІ вдячний школам за надані можливісті і сприянню у проходженні практики.
Більше фото за ПОСИЛАННЯМ.