- Деталі
- Автор: Олена Абразумова
- Опубліковано: 30 червня 2021
Завершилася двотижнева (14-25 червня) навчально-ознайомлювальна практика студентів 2-го курсу спеціалізації 291 Міжнародні відносини, регіональні студії та соціальні комунікації ННІ МВІФ. Цього року майбутні міжнародники здобували практичний досвід в стінах Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради, а також Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА.
Основним завданням такого стажування було закріплення знань та умінь, здобутих теоретично; вивчення особливостей професійної діяльності міжнародних організацій; вироблення вміння прийняття самостійних рішень, вираження та відстоювання власних думок у правильній формі; формування навичок створення графіків офіційних зустрічей; розвиток творчих здібностей тощо.
Вже у перший день практики в стінах міської ради та обладміністрації студенти ознайомилися з основними напрямками діяльності названих департаментів, важливою складовою яких є й міжнародна, та їх повноваженнями. Практиканти дізналися про міста побратими Черкас, а також співпрацю з Китаєм, яка активно проводиться міською радою.
Після екскурсії в економічному департаменті студенти отримали завданням підготувати авторські проекти щодо власного бачення шляхів підняття економічного потенціалу міста.
Надзвичайно цікавим було обговорення щодо налагодження співпраці м. Черкаси з європейськими країнами: практиканти готували перелік позицій з яких наше місто могло б налагодити контакти з тією чи іншою державою ЄС.
Не менш важливим було відвідування Черкаського краєзнавчого музею, адже майбутні міжнародники мають бути фахівцями й у питаннях своєї історії та культури та гідно репрезентувати нашу країну на міжнародній арені. З цією метою практиканти отримали завдання створити проект «Моя мала Батьківщина», де вони змогли творчо реалізувати себе.
Навчально-ознайомлювальна практика надала студентам можливість стати більш організованими, самостійними та творчими. Міжнародники значно поглибили свої знання та дізналися як все виглядає на практиці.
Така форма роботи сприяла розширенню кругозору студентства та переконала їх правильності вибору своєї спеціальності. Але найголовніше – пробудила в них бажання стати найкращими у своїй справі.
Олександр Глушенко, студент 2-Г