Hовини
Інтерактивна просвітницька платформа
Черкаський обласний художній музей
Центр гендерних досліджень і комунікацій ЧНУ імeні Богдана Хмельницького
 
Запрошуємо до Художнього музею  30.11.2019 р. на 14.00
(вхід вільний)
 
ЖАРТИ В КУЛЬТУРНИХ ПРАКТИКАХ: МЕЖІ ДОПУСТИМОГО
 
    або ФІЛОСОФІЯ СМІШНОГО НА ПОСТРАДЯНСЬКОМУ ПРОСТОРІ
 
Запрошуємо долучитися до обговорення актуальної проблеми, яка для кожного, на перший погляд, навряд чи є проблемою. Адже жарти - це ж весело! Проте сміх, гумор і жарти у різних культурних світах свідчать як про стан суспільства, так і про рівень мисленнєвої культури в цілому. Дізнаємося про національні особливості жартів не лише як фольклорної основи певної культури, а й  інтернаціональної мови спілкування та взаєморозуміння. Про феномен "чорного гумору" та його функції у сьогоденні. Про візуальні форми медійних "приколів".
Чи є обмеження у жартах? Хто їх має встановлювати? І де проходить межа? Розглянемо феномен жартів з різних сторін. Спробуємо пожартувати... Інтригою залишається: з приводу чого і над чим саме?
 
Візуальним репрезентантом заходу будуть твори українського художника Миколи Маценка, деякі роботи якого представлено у фондовій колекції музею, зокрема знаменитий "Неофольк". Вільно комбінуючи знаки та символи державності, національних свят, понять-кліше, Микола Маценко постає художником-культурологом, який досліджує актуальні для сучасного суспільства теми.
 
Модератор заходу: ОЛЕКСІЙ ВЕЛИЧКО. Спікери: Єрванд Мкртчан, Есфір Рогова, Інна Ченбай, Оксана Пушонкова, Максим Фіалка.
 
    Єрванд Мкртчан 
    Смішне у добу Пост-іронії
    Есфір Рогова
    Жарт як феномен національної культури. або Український анекдот як штрих до портрету ідентичності
Інна Ченбай (Черкаський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді)
   Сумний гумор пострадянськи спогадів (на прикладі Європейського центру Солідарності м.Гданськ, Польща)
    Оксана Пушонкова 
    Візуальні жарти від карикатуристів і художників: дещо про зміну функцій
    Максим Фіалка Гумор як форма соціально-політичного  протесту 
    Чи існують світлі сторони "чорного гумору"?