Hовини

Студенти IV курсу спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія) Навчально-наукового інституту міжнародних відносин, історії та філософії Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького завершили проходження педагогічної практики у закладах загальної середньої освіти Черкащини та України (ЗОШ №3, 5, 8, 12, 19, 25, 27, 33 м. Черкас,  Черкаська гімназія №9 ім. О. М. Луценка, Карапишівський академічний ліцей Київської області, Узинський ліцей «Успіх» Київської області та ін.).

Під час проходження практики, яка тривала з 13.02.2023 р. до 24.03.2023 р., студенти відвідували уроки історії в школі, а також самостійно проводили пробні та залікові заняття, виховні та профорієнтаційні заходи з учнями. Під час навчально-педагогічної практики студенти отримали можливість спробувати себе в ролі вчителя історії, навчитися планувати, систематизувати, аналізувати, проводити та оцінювати уроки відповідно до педагогічних вимог. Протягом шести тижнів відбувалася психологічна адаптація студентів до реальних умов праці у майбутній професійній діяльності. На підсумковому етапі студенти підготували і подали звітні матеріали керівникам практики (методисту фахової кафедри, методисту завдань з психології, методисту завдань з педагогіки), які консультували студентів та контролювали проходження усіх етапів педагогічної практики.

Пропонуємо враження студентів від проходження педагогічної практики.

Тетяна Цап: "Я проходила педагогічну практику у Тубільцівському ліцеї Черкаської області. Педагогічна практика є надзвичайно важливою для нас, майбутніх учителів та викладачів. Особисто для мене це був період випробування моїх інтелектуальних знань і сил. В умовах воєнного стану, звичайно, діяли деякі обмеження. Незважаючи на це, це був чудовий досвід. Я із задоволенням відвідувала уроки вчителя історії, спостерігала за її методикою викладання. На кожен свій урок готувала конспект, шукала матеріали, які б зацікавили учнів. Також я відчула надзвичайну відповідальність, адже вчитель є прикладом для учнів. Ця педагогічна практика збагатила мене новим важливим досвідом, допомогла реалізувати набуті теоретичні знання й відкрила шляхи для подальшої викладацької роботи".

Сергій Овдій: "Педагогічна практика – це чудова нагода побувати в ролі учителя та застосувати всі свої знання і вміння на практиці. Особисто я отримав колосальний досвід та змогу реалізувати себе у вчительській роботі. Звісно, без труднощів не обійшлося. Головною проблемою, з якою стикаються, напевно, всі студенти-практиканти – це хвилювання та невпевненість у собі. Сумлінно готуючись до уроків та складаючи плани-конспекти, мене не покидало відчуття невпевненості у своїх силах. Мені на допомогу приходив вчитель, що завжди підтримував та давав цінні поради щодо проведення уроків. У такі моменти відчувався професіоналізм вчителя та великий досвід роботи. Я дуже вдячний моєму наставнику-вчителю історії Тетяні Товстолит. Я ще раз переконався у своєму правильному виборі – стати істориком".