- Деталі
- Автор: Шевченко Зоя
- Опубліковано: 05 грудня 2022
В серпні 2022 року Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького долучився до співпраці з Київською школою дипломатичних мистецтв у межах міжнародного академічно-тренінгового проєкту «Civic Education vs. Disinformation: Countering Fake Histories in International Politics and Propaganda» («Громадянська освіта проти дезінформації: протидія неправдивим трактуванням історії в міжнародній політиці й пропаганді»). Студенти та викладачі ННІ міжнародних відносин історії та філософії, за підтримки програми «USAID/ENGAGE» («Enhance Non-Governmental Actors and Grassroots Engagement») та міжнародної гуманітарної організації «Pact», впродовж вересня-листопада 2022 року мали шість семінарів на різноманітні теми в сфері міжнародної політики та пропаганди.
Найбільш яскраві з них :
8.09.22 Симуляційна гра від Національного музею американської дипломатії при Державному Департаменті Сполучених Штатів Америки. За що команда ННІ отримала загальну подяку і особливо було відзначено студента 4 курсу ОС «Міжнародні відносини» Вадима Пахомова за участь в інтерактивному заході, проведеного Національним музеєм американської дипломатії (National Museum of American Diplomacy), США, спільно з програмою Global Policy, Diplomacy and Sustainability Fellowship (Індія) Вадима визнано кращим гравцем інтернаціональної студентської команди.
10.11.22. Практикум з виявлення задекларованих і замовчуваних історичних наративів в політиці двох гранд-держав: росії і Китаю! Складність завдання, полягала в тому, що команді студентів потрібно було не тільки означити (а перед тим ще й знайти!) історичні наративи в сучасному інформаційному полі росії чи Китаю!
Досвід таких проєктів доводить, що потрібно було поставити правильних людей на правильні напрямки роботи. Тому було сформовано групу студентів 2-4 курсів ОС «Міжнародні відносини» Тамаз Крістіна, Красюк Олександр, Викович Марія, Косов Андрій на основі вкрай простих принципів: максимально прогресивні погляди, нестандартність мислення та схильність до несподіваних рішень.
Усередині цієї групи було зроблено розподіл ролей: хтось відповідав лише за комунікацію всередині групи, хтось лише за виступ, хтось за підготовку матеріалу. Це робилося не тільки для того, щоб усупереч метушні та проблемам налагоджувати надійну спільну роботу, а й щоб не навантажувати одну людину всіма видами робіт. Це дозволяло економити час та ефективно вирішувати свої завдання. Важливо зазначити, що у нас для кожної позиції був як основний виконавець, так і запасний, який мав підстрахувати, якщо відбудеться форс-мажор. Також періодично необхідно було дізнаватися як справи у кожного з команди та підбадьорювати. Адже всі ролі в групі є рівнозначними, і виліт одного означає проблеми для всіх.
У ході проєкту ми зіткнулися з класичною проблемою будь-якого дипломата: людина одна, а газет багато і всі вони незнайомою мовою. Тому, щоб робити сучасні висновки у вивченні російської пропаганди, була написана спеціальна парсинг-програма (по прикладу snscrape). З її допомогою ми щоразу збирали по 5 тисяч твітів з газет і на їх основі почали робити внесок у проект. Основні ідеї в інфографіці.
Проєкт ще не завершено і команда ЧНУ під керівництвом старшого викладача кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносин Ратнікова Максима Ігоровича має реальні шанси стати кращою серед інтернаціональних команд – учасниць! Підтримуємо наших!